Inspiration


Jag har beslutat mig för att jag ska försöka att plocka fram något litet varje dag som kan motivera mig till att fortsätta kämpa med vikten. På så vis kan jag skapa en kategori att besöka senare om jag skulle stöta på nedgångar, samt regelbundet peppa mig själv så att jag inte behöver att hamna där i överhuvudtaget. Just nu är jag visserligen fortfarande så pass motiverad själv att det inte är några som helst problem ändå, men att se andra som har lyckats gör en onekligen mer sugen på att lyckas själv. Kan de - så kan jag!

Viktväktarnas Motivationsbank


PS. En annan motivation ska visst vara att hänga fram något klädesplagg som man vill kunna komma i så småningom så imorgon ska jag rota fram mina smaljeans och ge dem en hedersplats någonstans! Helst där jag ser dem varje gång jag ska ta på mig kläder :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0