Dag 122

Jag fick reda på rätt sent idag att sambon skulle äta middag borta så av ren lathet dök jag in på resterna från igår, trots att jag även åt det till lunch. Dessvärre spelar det ingen roll att det egentligen var jättegott för två gånger i rad sådär blev urtrist och under kvällen har jag mest känt mig hungrig och sugen på något annat. Inte godis direkt då alltså - utan mat. Värt att notera det med andra ord: Lunch och middag ska helst inte vara samma sak!

Frukost:
1,5 dl Yoggi <0,1%
En halv banan
Ett halvt äpple

Lunch:
Köttfärs- och rotfruktsgratäng
Ris
Sallad

Middag:
Köttfärs- och rotfruktsgratäng
Ris
Sallad

Övrigt:
Två glas vatten
Två koppar svart kaffe
En kopp te

Träning:
35 minuter zumba cardio, 25 sit-ups

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0