Dag 74

Jag vet inte riktigt vad som hände den här dagen eftersom klockan rann iväg så på morgonen att det plötsligt inte fanns tid över till att äta en frukost. Jag tror närmare bestämt att klockan var strax över två på eftermiddagen när jag insåg att jag inte fått i mig något annat än en kopp kaffe än, och då hade jag ändå motionerat och konstaterat att jag var hungrig. Det var helt enkelt datorn som slukade mig och fick tiden att flyga - Ibland när man är inne i det man pysslar med så kan allt annat lyckas bli rätt orelevant.

Hur som helst så är det inget jag ska göra till en vana. Jag åt aldrig frukost tidigare och även om hela problematiken med min övervikt resulterade i att jag åt massor på kvällen då istället, vilket jag ju inte gör nu, så vill jag inte hamna där igen. Tre måltider om dagen är vad som gäller!


Lunch:
Köttfärssås med makaroner
Sallad

Middag:
En fläskkotlett
Egna ugnsbakade pommes (utan olja el smör)
Lite bearnaise
Sallad

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
Ett glas Fun light
X antal glas vatten

Träning:
30 min Zumba Basic, 65 minuter Powerwalk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0