Dag 75

Min sambo var ledig igår och eftersom han var hemma så blev dessvärre inte min planerade motion av, vilket jag inte är helt nöjd med. Visserligen tycker jag att det är en hållbar ursäkt att jag inte gärna skuttar omkring till Zumba när någon tittar på - men eftersom han faktiskt sov en stund på soffan senare på eftermiddagen så skulle jag tagit tillfället i akt och bett honom att sova i gästrummet istället. Visserligen hade det inte funnits en chans då att jag skulle orkat med att bära hem matkassarna när vi gick och storhandlade en stund senare. Det var tungt! Jag förstår inte hur i hela friden jag har orkat bära runt på den där vikten tidigare, och mer därtill, var eviga dag. Det är inte konstigt att det tär på kroppen med övervikt!


Frukost:
Havregrynsgröt
En msk äppelmos (lättsockrad)
Några blåbär

Lunch:
Tre köttbullar
Potatiskroketter
Lite bearnaisesås
Sallad

Middag:
Stekt köttfärs med makaroner
Lite salsasås
Sallad

Övrigt:
En kopp svart kaffe
Två glas Fun Light
Ett glas vatten
Ett skivat äpple med kanel

Träning:
Inget annat än den motion jag fick av att bära hem tunga matkassar från centrum (2-3 km) i rask takt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0