Dag 60

Igår fick jag reda på att min sambo har fått ett nytt arbete, eller mer exakt var det så att han hade beslutat sig för vilket av de två jobberbjudandena han hade fått som han faktiskt skulle tacka ja till, och jag tyckte att det var något som var värt att fira med tanke på det lönelyft det innebär. Därför blev det en smal-lunch för min del och enbart sallad som tillbehör vid middagen för att jag skulle kunna unna mig själv två glas av det vin som jag överraskade honom med. Uppskattningsvis så tror jag att hela dagens kaloriintag blev helt okej trots det undantaget och jag behövde inte alls gå hungrig med min lösning. Måltidsbaren jag provade den här gången (milk chocolate & cream caramel) var dessutom riktigt god även om jag nästan upplevde att det var lite väl mycket "godis" för att ätas utan en kopp kaffe till ;-)


Frukost:
1/3 dels tallrik Yoggi 0,5%
Ett plommon
Lite Finax familjemusli

Lunch:

Nutrilett Måltidsbar

Middag:
Grillad kyckling (en filébit)
Sallad
Två glas vin

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
Fyra glas vatten

Träning:
45 minuter powerwalk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0