Dag 64

Jag kände inte för varken youghurt eller havregrynsgröt igår, så jag slog faktiskt till på en knäckebrödsmacka med ägg istället efter att ha dubbelkollat att det inte skulle bjuda på någon kaloribomb. Dagar som jag inte åker iväg på arbete så är det trots allt så att jag går upp väldigt sent (jag är lite av en nattuggla istället...) och äter mina måltider med 3-4 timmars mellanrum så då behöver jag inte heller oroa mig för hunger, inte ens om jag vid något tillfälle äter en måltid som är rätt liten, vilket väl också är mitt svar till Ija. De få gånger jag känner mig hungrig så har jag också i så gott som samtliga fall redovisat det här i samband med mitt dagsintag, som i lördags då min lunch blev alldeles för tidig i förhållande till middagen. Men i regel går jag alltså inte hungrig - Då hade jag nog blivit tokig i längden! :-)


Frukost:
Ett knäckebröd (Minirut, 33 kcal)
Ett kokt ägg
Lite kaviar

Lunch:
Kyckling Tikka Masala
Ris
Sallad

Middag:
Tre fiskpinnar
Pulverpotatismos
Sallad

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
Fyra glas vatten

Träning:
35 minuter powerwalk, 50 minuter Zumba Cardio



Kommentarer
Postat av: jenny

Jag önskar att jag klarade mig på mindre mängd mat... jag är jämt hungrig verkar det som!!;)



Måste få fråga lite ang Zumba Cardio! Är det bra träning eller är det mest kul??

2009-09-22 @ 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0