Dag 65

Jag har länge stått och spanat på en nyhet i våran matbutik, nämligen Abba's små bollar med lax "Tasty Tomato", och igår var faktiskt första gången jag även fick med sambon på att testa det. Som vanligt är jag nämligen svag för att prova på nya saker i matväg och dessutom gillade jag att det var så pass kalorisnålt - endast 100kcal/100g. Vad det rör smaken så var det dock ingen större sensation även om själva tomatsåsen var väldigt krämig och god. Att säga att det var något fel på fisken vore väl visserligen att överdriva dock men jag hade förväntat mig mer smak av lax. Dessa var väldigt snarlika vanliga fiskbullar, men i mindre format. Därför kändes det inte heller helt nödvändigt att begränsa sig till att enbart ha pasta till som det stod på burken. Ris fungerar nog minst lika bra!


Frukost:
En halv tallrik Yoggi 0,5%

Lunch:
Tre fiskpinnar
Pulverpotatismos
Sallad

Middag:
Abba Tasty Tomato laxbollar
Pasta
Sallad

Övrigt:
Två koppar svart kaffe
En kopp te sötad med Fun light

Träning:
50 minuter powerwalk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0