Bonusbilder

När jag ändå var i farten med kameran idag så kunde jag inte låta bli att passa på att ta ytterligare ett par bilder. Först och främst en bild som visar "hänget" på magen - mitt stora komplex just nu. Ett tag har det där känts rent av hopplöst och så pass illa att jag nästan har övervägt att kolla upp bukplastik efter att jag är färdig, men samtidigt så insåg jag idag hur mycket bättre det ändå har blivit. Jag tänkte till exempel ta en bild på mig framåtböjd (vilket inte gick så bra... det blev bara ett enda blurr) och där såg jag att det inte hängde alls så mycket som sist när jag gjorde så. Min hud är kanske inte ett hopplös fall ändå trots allt! Något perfekt resultat behöver jag trots allt inte för att vara nöjd, jag förstår förstås att min övervikt kommer lämna livslånga spår på min kropp, men jag slipper helst att ha en rynkig påse på magen när jag sitter ned eller lutar mig framåt.

 

På den här första bilden syns för övrigt även hur stora mina överarmar är ännu när de ligger pressade mot kroppen, vilket också beror på lös hud. På bild två, som jag tog för att visa att jag kan skymta revbenen när jag sträcker på mig (!!) så ser man hur armarna hänger. De skulle vara betydligt smalare om huden där bara behagade att strama upp sig lite... vilket förstås även gäller låren. Bild nummer tre gör mig dock tårögd. Visst ser man även där hur huden hänger somsagt, vilket är tydligast på insidan av låren, men bara det faktum att jag kan ta en sån här bild trodde jag ALDRIG skulle vara möjligt. Står jag inte med låren tätt ihop (vilket jag gör mest av en ren vana eftersom jag tidigare har försökt dölja hur stora de är genom att göra så) så ser man att jag har fått en glipa!!! Otroligt!!!

 

Sista bilden är förstås på ytterligare något som är guld värt - Mina nyckelben. Det går inte en dag utan att jag stolt fingrar på dem och påminner mig själv om hur duktig jag är. Att jag faktiskt inte är fet längre.

 


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

TAACK :)



alltssåååå bruden!!!!! vilket jobb du har gjort. det är helt otroligt hur du har förändrat din kropp!! :D du är en sån kämpe och inspirationskälla!! GRATTIS! :D:D:D:D ta hand om dig

2010-01-28 @ 11:56:55
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: therese

Vilken kämpe du är, jag vill vara lika duktig som dig! Underbart grattis!

2010-01-28 @ 13:37:05
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: Fattie

MEN GUD KVINNA VILKEN KROPP DU FÅTT!!! :D:D:D



Haha. Alltså.. av vad jag ser på dina bilder så tycker jag du verkar ha fått det hela bakvänt! Är ju snarare DIN mage som dragit ihop sig jättebra jämfört med min? Skitsnygg! ;)



Tyvärr bor jag inte ens i närheten av stockholm, utan nere i småland. Men jag håller med dig, ibland saknar jag att man inte har någon som vet hur det är! :/

2010-01-28 @ 15:16:44
URL: http://tjockasmalajag.blogspot.com/
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Grymt bra jobbat!!!! Och du, det där hänget var då i minsta laget :)

2010-01-28 @ 16:21:11
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: skinny love

har kollat igenom dina bilder på före och efter, måste säga att du har varit otroligt duktig! Riktigt bra jobbat!:)

2010-01-28 @ 17:35:23
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: Svensson

OH MY!!! du har till och med mellanrum mellan bena! en stor eloge!!! be proud :)pepppeppepp!!

2010-01-29 @ 11:29:52
Postat av: Linda

Wow wow wow

Vilken förändring du gjort och på så kort tid, jag är verkligen avis på din karaktär! Stort grattis till dig! Ha en bra helg

2010-01-30 @ 09:29:56
Postat av: Tina

Du har gjort ett jättejobb och din hud verkar ha hängt med jättefint om man jämför med andra man sett. Det sägs att huden arbetar långt efter man har gått ner så din mage kommer nog bli fastare sen,men som du skrev så nån spår kommer du alltid att ha på din kropp. Lycka till med dom sista kilona!

2010-01-30 @ 12:31:19
Postat av: Snowball

BRA JOBBAT !! Det är klart att det hänger lite hud, men med tanke på hur mycket du har lyckats gå ner (på så kort tid) så är det ju inte så konstigt. Det kommer dra ihop sig =)



Lycka till och tack för en inspirerande blogg!

2010-02-12 @ 17:41:06
Postat av: Lena - sugarcube

men gud vad smal du har blivit! vilken inspiration :)

2010-03-02 @ 17:06:34
URL: http://sugarcube.blogg.se/
Postat av: maja&joanna

Hejsan! Vi tycker att du är helt grym! Starkt jobbat! :)

2012-02-07 @ 13:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0