VIKT (17 aug, vecka 4 av 52)



Det har varit en hård vecka för min del och även om jag inte har tränat i närheten av så mycket som jag ska enligt min veckoplan (30-60 minuters power walk 5-6 ggr i veckan, minst två pass zumba), så har jag antagligen haft en ganska hög förbränning ändå. Tre dagars storstädning med allt vad det innebär tar på orken. Det och det faktum att jag har ätit alldeles för lite både räknat i kalorier och antal måltider lär vara orsaken till den här veckans enorma minus. Det innebär också att jag har gått ned så gott som tio kilo nu - på FYRA VECKOR. Det är inget annat än galet! För min idol Tungviktaren tog samma resa 88 dagar...


Startvikt:
104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 94,7 kg
Veckans minus/plus: -3,2 kg

Total viktminskning: 9,9 kg
Kvar till 65 kilo: 29,7 kg


Det är med spänd förväntan som jag ser fram emot nästa veckas vägning. Frågan är om det bara kommer att bli ett väldigt litet minus då eller om jag kommer få åka på ett plus nu när kroppen återhämtar sig från magsjukan. Det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: livetoday

WOOOHIIII GRATTIIS!!! gud vilket enormt härligt minus!!! :D

2009-08-17 @ 17:16:28
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Supergrattis! Vilken inspiration.

2009-08-18 @ 08:49:55
URL: http://assless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0