Tack...


TACK så hemskt mycket för alla era kommentarer på föregående inlägg - De värmer något enormt ska ni veta och jag tycker verkligen om att höra att jag ger er motivation till att kämpa. För inte allt för länge sedan så satt jag trots allt själv och kikade på andra som hade kommit långt på vägen och avundades dem, samtidigt som det peppade mig och fick mig att inse att det är möjligt. Man kan faktiskt nå sina drömmar.

Jag har en bra bit kvar än och året är ännu bara påbörjat, men det gör mig faktiskt inte det minsta. Har jag klarat mig så här långt ska jag ta mig tusan också klara av att gå i mål (och stanna där!)! :-D




STORA PEPP-KRAMAR till er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0