Dag 69

Igår fick jag min mens och den här gången hade jag inte lika tur med mensvärken som sist utan den var lika ihärdig som normalt igen. Det påverkar dessutom min aptit att ha så där ont i magen och även om jag kan vara hungrig, så är själva matlusten dålig. Mat lockar liksom inte när allt bara ömmar och därför övertalade jag också sambon till att få äta en måltidsbar till middag istället. Lite "choklad" (läs matbar med toffee-smak) och en stor kopp svart kaffe kändes så mycket mer tilltalande. Dessutom blir jag ändå så pass mätt på det att jag var nöjd på alla sätt och vis efteråt.

Ingen motion blev det däremot, utöver vanliga promenader med hundarna då som jag inte tycker känns nödvändiga att skriva upp. Jag var alldeles för deppig på morgonen nämligen när magen började härja och kände inte heller det minsta för att gå en powerwalk alldeles ensam i stekande sol. Att dra med en hund hade jag liksom inte tålamodet för eftersom de ändå blir så flåsiga om det är varmt, och sambon kan man knappast tro att man skulle kunna få igång på morgonen. Ännu en vilodag med andra ord. Dumt!


Frukost:
Havregrynsgröt
En halv dl blåbär
Lite Fun Light

Lunch:
Kycklinggryta med ajvar och kikärtor
Ris
Sallad (med en halv avokado)

Middag:
En Alevó Måltidsbar

Övrigt:
3-4 koppar svart kaffe
X antal glas vatten
X antal glas Ramlösa

Träning:
Tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0