MÅTT (18 sept, månad 2 av 12)


Nedan har ni i nämnd ordning; mina aktuella mått, månadens minskning och den totala minskningen sedan start. Att det står noll på byst känner jag mig faktiskt väldigt nöjd med eftersom jag trivs med min hylla och att jag har minskat så mycket som sex centimeter runt överarmarna skrämmer mig nästan. Fy tusan vad stora de har varit!! Usch och tvi! För övrigt är det inte alls samma stora förändring som det var första månaden, men det är väl inte heller mer än normalt att det tar längre tid ju mindre man har att bli av med. Krymper gör jag ju i alla fall :-D


Överarm:          38 cm   (-3 cm)        totalt: -6 cm
Byst:               107 cm   (-0 cm)        totalt: -5 cm
Midja:              88 cm   (-3 cm)        totalt: -12 cm
Mage:              104 cm  (-5 cm)        totalt: -16 cm
Stuss:              116 cm  (-2 cm)        totalt: -10 cm
Lår:                72,5 cm  (-1,5 cm)      totalt: -5 cm


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt! Fortsätt så :)

2009-09-18 @ 17:27:00
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej!!

Ny här och väldigt imponerad av dina resultat!! BRA jobbat!:)

Verkar som att du är välpropotionerlig (felstavat?!)om man kollar på dina mått!

Ser fram emot att följa dig!!



kram och trevlig helg!

2009-09-18 @ 19:10:28
Postat av: Puffan

Hej! Gud vad duktigt! Grattis! Jag undrar lite vad du gör för att få bort så många cm på överarmarna..jag brukar ha väldigt svårt för att det ska försvinna där ja :D Tips kanske?



Grattis än en gång och trevlig helg! =)

2009-09-19 @ 08:31:34
URL: http://www.metrobloggen.se/puffantraning
Postat av: Emmas Form

good work!!!

2009-09-20 @ 09:24:23
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Lena

tack så mycket! träningskläder skulle jag kunna tänka ge mig själv som belöning :)



ja det som kommer under övrigt är viktigt att räkna med, annars är det lätt att tro att man är duktigare än vad man är ;) det är bra att skriva ner allt för man blir mer medveten om vad man stoppar i sig :)



wow vad mycket du har gått ner! hoppas att det ska gå så bra för mig med :)

kram!

2009-09-20 @ 13:05:56
URL: http://sugarcube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0