VIKT (22 feb, vecka 31 av 52)




Jag är verkligen supernöjd med den här veckans resultat! Jag vet att jag säkert lät lite negativ i mitt senaste inlägg, och jag hoppas inte att någon tog illa upp eller tolkade det som att jag tror att jag ska misslyckas, men det var nog mest så att jag kände att jag behövde ventilera mig efter att ha läst för sjuttioelfte gången att det inte är hållbart att gå ned i vikt snabbt. Jag tror precis som er att det handlar om så mycket mer än så. Det är trots allt inte tiden det tar att gå ned i vikt som påverkar om man kommer att gå upp eller ej - Det är tiden efter. Jag kommer att lägga minst lika mycket energi på den som jag gör nu :-)

För att återgå till veckan så har den inte varit en höjdare varken sett till mat eller motion. Fuskat skulle jag visserligen inte påstå att jag har gjort, för jag har fortfarande inte rört något förbjudet, men däremot valde jag att byta middagen mot en semla på fettisdagen och dessutom en lunch mot en crossiant dagen därpå. Det sistnämnda var dock enbart för att jag blev bjuden på det under ett lite finare jobbmöte där det kändes fel att tacka nej. Jag hade mycket hellre ätit en vanlig lunch. Kylan är sedan anledningen till att det inte har blivit så mycket promenader som det blir i normala fall. När till och med hundarna får köldkramp av att vistas ute så verkar det inte mer än okej att ta det lite lugnt, även om jag egentligen nog kunde ha tagit mig i kragen och kört något pass zumba istället. Det får bli ett nytt försök den här veckan istället!



Startvikt: 104,6 kg
Målvikt:
65 kg

Nuvarande vikt:
67,4 kg

Veckans minus/plus: -0,6 kg

Total viktminskning: 37,2 kg
Kvar till 65 kilo: 2,4 kg


Kommentarer
Postat av: Olga

WOW!! Grymt jobbat, blir riktigt motiverad nu!! :D

Lycka till till målvikten nu, inte långt kvar ju!! :)

2010-02-24 @ 21:06:59
Postat av: Cita

Du är en verklig inspirationskälla. :) Ska bli jättekul att se före och efter bilder när du kommit i mål. :)

2010-02-26 @ 20:44:56
Postat av: ch

åhh inte långt alls kvar till din målvikt! jag förundras! kan inte annat än och säga bra jobbat :) förstår att du mår mycket bättre nu?

2010-02-27 @ 17:47:31
URL: http://eenevigkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0