VIKT (11 jan, vecka 25 av 52)

Att jag hade gått upp 0,4 kilo sedan i fredags (mjo, för ovanlighetens skull klarade jag inte av att motstå vågen under veckan), tack vare helgens festligheter, känns verkligen ovanligt okej med tanke på den här veckans fina resultat. Inte hade jag vågat vänta mig ett sådant viktras så här nu när bara ett fåtal kilon kvarstår av min resa - Jag hade nästan ställt in mig på att få nöja mig med den takt som förra veckan visade exempel på. Lite dumt är det dock för även om jag vet att det går undan och inte behöver gå det minsta snabbare än vad det redan gör så känns det verkligen som att kilona sakta kryyyper av mig just nu. Det är ju nämligen trots allt bara dryga åtta kilo kvar till mitt mål och tre tills jag är under sjuttio. Jag vill dit nu, nu, nu! :-)


Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 73,2 kg
Veckans minus/plus: -1,2 kg

Total viktminskning: 31,4 kg
Kvar till 65 kilo: 8,2 kg

 


Kommentarer
Postat av: Bittan.

Hejsan! Stort GRATTIS till Din viktminskning hittills :-)! Snubblade in på din blogg å kunde inte sluta läsa. En blogg med ett sunt 'tänk', enligt mig. Vet att du 'bara' skriver bloggen för att pusha dig själv, men du lyckades inget vidare, även jag blir peppad ;-). Så tack för en bra blogg!

2010-01-17 @ 07:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0