VIKT (3 jan, vecka 24 av 52)


Jag har inte direkt rusat in för att kunna dela med mig av veckans resultat för just nu går det uppenbarligen inte undan med viktminskningen... Att säga att det gjorde mig besviken stämmer visserligen inte eftersom ett minus alltid är ett minus, och dessutom så behöver jag inte gå ned snabbare än så här framöver för att gå i mål i tid, men det är klart att det är roligare att se rejäla resultat. Nu hägrar ju dessutom att snart vara under 70 kilo och det lockar mig något ofantligt. Skönt är det ju ändå då att veta att jag mycket väl kan lägga i en högre växel om det skulle visa sig behövas för de sista kilona. Träning har det trots allt inte varit mycket av på bra länge nu.

För övrigt så har jag ju faktiskt nått ett nytt delmål nu och det får inte glömmas mitt i allt. TRETTIO kilo är borta och jag börjar känna mig som en helt ny människa. Så här levande minns jag inte när jag kände mig sist och jag längtar efter att få ta mig an det nya året som mitt nya jag. Bland annat väntar en rätt drastisk hårförändring som jag har planerat för att verkligen kunna markera att det är nya tider. Det kan man nog säga får bli belöningen för de senaste kilona :-D


Startvikt: 104,6 kg
Målvikt: 65 kg

Nuvarande vikt: 74,4 kg
Veckans minus/plus: -0,4 kg

Total viktminskning: 30,2 kg
Kvar till 65 kilo: 9,4 kg


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Åh shit vad du är duktig!! Det låter nästan som att du genomgått en gastric bypass med tanke på hur snabbt du går ner och hur mycket. :P Du är sjukt duktig! Jag bara längtar tills jag är på samma punkt som du, att ha gått ner 30kg. Även om jag tror att det kommer ta lååång tid tills jag är där...

2010-01-06 @ 17:53:44
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Emelie

Bra kämpat!! hur lång är du?

2010-01-08 @ 13:12:44
Postat av: Naughtyn

Emelie: Jag är 165 cm :)



JÄTTEstort tack för era rara kommentarer! De betyder mer än vad ni kan föreställa er!

2010-01-09 @ 00:52:06
Postat av: Emelie

okej. Du är verkligen super duktig! Jag blir peppad av dig. Började i sommras på 105kg nu 85kg till mina 159cm. Jag har lätt att ge upp så fort vågen står stilla ett tag men du peppar verkligen. Har ganska nyigen börjat läsa din blogg men kan du inte skriva lite kortfattat om din kost och träning?

2010-01-11 @ 07:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0