VIKT (24 maj, vecka 44 av 52)



Hej och hå! Det visade sig visst vara så att jag hade samlat på mig en hel del vatten (?) efter all alkohol förra helgen, för den här veckan visade vågen på ett riktigt viktras. Jag vet inte riktigt hur det har gått till faktiskt men eftersom jag väger mig mer eller mindre varje morgon nu för tiden så var det inget som chockade mig. Jag pendlar mellan 60-61 just nu. För några veckor sedan var det 61-62. I överlag en väldigt passande takt att krympa i med andra ord eftersom jag inte har tänkt att gå ned så mycket till nu. Jag trivs så himla bra med att ligga på den här vikten - Den känns bara så rätt.

För övrigt vet jag att jag suger på att uppdatera men jag ska försöka skärpa till mig. Nya bilder blir det nog snart och om inte annat nya mått. Jag såg bland annat att jag har minskat hela 4 cm i midjan sen sist jag skrev, vilket ju var när jag nådde målvikten på 65 kilo, och nu för tiden är jag så pass liten att det mesta i affärerna är för stort. De gör inte kläder sydda för de som är smala OCH kurviga. Ett ganska behagligt problem att ha dock ;)


Startvikt: 104,6 kg
Nuvarande vikt: 60,1 kg

Veckans minus/plus:
-1,5 kg
Total viktminskning:
44,5 kg



Kommentarer
Postat av: HB

Hej! :) Vilken bra blogg, blir helt peppad! Får man fråga vad det är för slags mat du äter, typ GI-metoden eller nåt sånt? För det har ju verkligen gett resultat på så kort tid :) är jättenyfiken, försöker själv gå ner i vikt och det är inte så lätt. Och träning, tränar du mycket? Gym eller nåt annat kanske? Alla tips är till stor hjälp :)



tacksam för svar :)

ha det så bra

2010-05-27 @ 23:46:15
URL: http://hideousbeauty.blogg.se/
Postat av: Cita

Ja, nu vill vi se nya bilder! Så himla inspirerande! Jag har målvikt 65 kg och är 171 cm, samma kroppsform som du så jag ser fram emot att nå dit... är 22,5 kg lättare redan och har ca 8,5 kg kvar. :)

2010-05-29 @ 18:40:57
Postat av: Mia

WOW vilken inspirationskälla du är för mig! :) Kikar in här varje dag för att se om du har skrivit något.

2010-06-08 @ 18:25:14
URL: http://yesicandothis.blogg.se/
Postat av: Cita

Hur går det? Nya före- och efterbilder snart?

2010-06-27 @ 15:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0